måndag 28 februari 2011

Vintersöndag i sommarstugan!

Vi tog en tur till vårt kära sommarhus igår. Var tvungna att kolla så att det stod kvar. Kändes så konstigt med en massa snö, man är ju annars så van vid all grönska och gräsklippning och nu fick vi pulsa fram i all snö... =)  

Stugan

Jag passade på att ta med mig lite björkris till min blivande ljuskrona som jag håller på med här hemma. Ska binda en krans av riset och sedan sätta i ljushållare för kronljus. Hoppas på att det blir snyggt, har min egna mall i huvudet och ibland så blir det inte alltid som man tänkt sig. Men det är alltid kul att skapa med egna händer - inte helt perfekt, men med en massa charm!

Bilder kommer upp inom kort när kransen är klar! Hoppas kunna inspirera! =)

Nu är det läggdags för mig som är väldigt trött just nu, ska upp tidigt i morgon till jobbet så det gäller att man drar sig till sängs i tid då :P Hoppas ni haft en skön start på veckan!

Godnatt & sov gott! =)

Kram / Linnéa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar