torsdag 24 februari 2011

Våfflor i vit omgivning!

Dagens Linnéa







Idag har jag varit ledig... Tog en sväng på stan (såklart), har blivit en rutin på mina lediga dagar...=) Inte alltid så bra eftersom jag egentligen inte har några pengar kvar nu. Den efterlängtade lönen kommer ju i morgon!  















Och i morgon fredag fyller min Kära "lillebror" 30 år!!! Ja, man kan ju nästa kalla honom lillebror eftersom han är yngst av mina tre äldre bröder. Dock är han ju äldre än mig så han får vara både stor och liten för mig...=) Grattis till dig Christian!





Idag åkte jag och Bea ut till Fredrike på landet!
Vi kom ju aldrig dit i måndags...  Men shit vad fint de bor i sitt stoooora vita hus!! Kan väl säga att man blev rätt avundsjuk!! Och vilka möjligheter och potential det huset har! Vi gräddade våfflor i massor som vi åt med grädde och sylt! Gott, gott Tack för det! =)



Fredrikes vita hus

Deras kök!

Nu innan läggdags tänkte jag pyssla ihop ett litet kort också till brorsan. Själv tycker jag att det alltid är charmigt att få ett handgjort kort av någon, lite mer känsla och tanke bakom! =) Hoppas han tycker detsamma...

Sov gott så småningom fina människor! 

Kram / Linnéa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar