tisdag 8 februari 2011

Ledighet, sol och blå detaljer...

Dagens Linnéa 

Idag är jag ledig! Extra härligt är det också när solen skiner, får sååå mycket vårkänslor. Fyll på med D-vitamin idag!
Jag tog mig en sväng på stan under fm, sa till mig själv att jag endast skulle fönstershoppa, men nej då...kom hem med påsar. Riktigt nöjd ändå som fick tag på så fina grejer. Kan ju inte hålla mig när jag hittar nått riktigt bra! Fick tag i en jättesnygg trasmatta på Åhléns som är gjord av jeans! Hur häftigt är inte det, blev väldigt fin i hallen där den nu ligger och rätar ut sig.



Jeansmatta

Dagens jeans

Sjalen köptes i helgen, LOVE IT!

Sen blev det också ett par jeans till mig, ett par ljusa vår/sommar jeans. Kommer ju alltid till användning =) 




Var ju vara tvungen att köpa detta lilla hus som även den fick pryda hallen. 

Ha en underbar dag & ut i solen!!

Kram / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar