måndag 14 februari 2011

Kärlek, tapetsering och ren disk!


Dagens Linnéa
Idag har jag varit ledig, har hunnit med en hel del faktiskt... Vaknade rätt tidigt, diskmaskinskillen ringde på dörren vid tio. Inte den gladaste person jag träffat men det blev fint när maskinen kom på plats. Drog sedan igång och bakade Butterkaka som jag sedan tog med mig till Malin! Har fått snosa på en vecka gammal bebis också, så söt lilla Liv är! =) Grattis än en gång till underverket Malin & Johan!
Tog en sväng förbi träningslokalen för att sedan åka vidare hemåt och börja renoveringen....väl hemma möttes jag av en bukett rosor och choklad =) UNDERBART! Tack söta!




Efterlängtad diskmaskin! 



Några timmars tapetsering blev det av under kvällens sena timmar...nu är det bara en kortvägg kvar vid fönstret. Nu ser man verkligen skillnaden på tapeter! Skönt med lite resultat. 


Kvällens belöning

Hoppas ni har haft en mysig alla hjärtans dag!

Kram / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar