onsdag 9 februari 2011

RAW Comedy Club!


Igår var och jag brorsans tjej Pernilla på RAW Comedy Club i nya CCC. Showen var huuur bra som helst! Vek min dubbelt!! Det är inte så ofta man skrattar så mycket under 2 timmar! Tack Pernilla för att jag fick följa med! Eller jag kanske ska tacka min bror som fick fara på jobb i USA och inte kunde hänga med på showen =)

Idag är jag ledig, blir en sväng till ICA MAXI och handla. Sen tänkte jag baka lite, får se vad det kan bli för nått. Kommer säkert upp lite bilder på detta (om det blir gott vill säga)!
I kväll blir det att fortsätta med för-arbetet till vårt blivande sovrum som aldrig riktigt blir klart...kanske för att allt för-arbete är så fruktansvärt tråkigt!

Ha en bra dag allihop! Det är sooool idag med!!! Härligt!

Kram / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar