måndag 21 februari 2011

Sötsaker!

Sitter här och försöker komma på en buffémeny till mitt kalas. Finns ju så himla mycket god mat och inte minst alla sötsaker som jag tycker är lite roligare att göra än själva matlagningen. Blir väldigt inspirerad av Leila, både hennes mat och bakverk! Så fantastiska goda grejer! 







Önskar mig Leilas Kokböcker!   

 Kakfat i flera våningar & färger är helt rätt!


Har skrivit ner en del rätter som funkar på buffébordet. Nu återstår bara EFTERRÄTTEN, det allra roligaste! Färgglada bakverk ska det vara nu till våren! Blanda färger och former och dekorera efter tycke och smak. 
Får nog fortsätta tänka lite på den där perfekta födelsedagsbakelsen...=) Men det blir ju något från Leilas Kokböcker såklart, hon är min stora förebild! 


Ha en bra em/kväll! 

Kram / Linnéa

1 kommentar:

  1. Hej Linnéa!
    Jag kan inte annat än hålla med dig gällande Leilas bakverk, de är underbara :) Jag bakar också endel och gillar hennes böcker!
    Härlig bild på sushi du hade lagt upp, en stooooor favorit hos mig me :)

    Ha det bra!
    Kram
    /Therese Schützer

    SvaraRadera