tisdag 15 februari 2011

Inredningsdetaljer...

Blev en rätt så tidig morgon idag med, vaknade av sambons tidiga klocka och efter det är det lite svårt att somna om på riktigt. Men det gör inte mig nått egentligen, att vakna av dagsljuset är det bästa! Märks att det börjar bli ljusare ute nu! Härligt!


Det blev en stärkande frukost och sen en sväng till Bergvik. Typiskt när man är ledig och inget större planerat. Då finns det en tendens till att jag bara ska åka en sväng och "kika" på lite olika grejer och kommer efter några timmar hem med påsar! Fast idag har jag inte köpt nått onödigt, bara grejer till nya sovrummet bl.a. =)

Nya gråa lakan med knappar!


Pläd

Antikt durkslag, vitt och gammal stil = LOVE!

Väckarklocka till sovrummet

Fick även tag i 2 stycken extra varma täcken på HEMTEX! Så skönt att byta ut sängkläderna in i mellan åt. Denna gång slog jag på stort och köpte lite dyrare. Eftersom man faktiskt tillbringar rätt många timmar i sängen varje dygn så måste man ju ha bra kvalité på grejerna! Blir ju så mycket trevligare att krypa ner i sängen utan att behöva frysa ihjäl som jag känner nu. 
I kväll blir det att fortsätta med sovrummets väggar. Och ev i morgon eller på tors kan vi börja inreda =) 

Önskar er en trevlig em och kväll!

Kram / Linnéa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar