söndag 30 september 2012

Söndag på Kilenegården!



Vilken härlig dag vi har haft! Vi började dagen med sovmorgon till 8:30, alla tre!! Visst, det är jätteskönt på helgen att få sova lite längre, men när vi alla tre sitter och käkar frukost vid nio, halv tio blir liksom dagsrutinerna lite urspårade. Det bästa är nog att kliva upp runt halv åtta, vilket jag ska försöka mig på i morgon och se om Clara vill göra mig sällskap då :)

Vi drog ut till Kilenegården idag, ligger ca 1 mil från oss för att andas lite skogsluft. Känns otroligt skönt och välbehövt när man bor mitt i stan som vi gör. Man behöver byta ut trafiken och tågen (bor nämligen precis bredvid rälsen) mot fågelkvitter, grankottar och skogens lugn.
Slängde med kaffetermosen och en påse bullar, perfekt fikaväder en solig septemberdag som denna!

Lilltok har varit på väldigt bra humör idag trots att hon bara sov en sväng på fm. Vill annars sova på em också, men hon höll sig vaken ända till 19 ikväll då hon somnade som en STOCK! Sötgris!

Gymträning har vi hunnit med idag också, båda två! Erik har sagt (som han ofta gör) att det ska bli skärpning nu med träningen! Jag tar det med en nypa salt. Men enligt honom så innebär oktober en nystart och det ska bli väldigt spännande och se hur detta går! Återkommer med det! Jag som är den mest envisa kommer inte vara sämre, tränar han så tränar jag...så det blir ju kul å se hur mycket träning jag får denna månad!





Vi hörs! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar