torsdag 20 september 2012

Igång igen!

Tjoho vänner!

Vi gör ett nytt försök med att vara lite mer närvarande i den här bloggen...hmm sist jag gjorde ett inlägg var förra året!! Kan bara säga..shit vad tiden går!

Bloggen kommer nog bli en liten periodare, då jag tittar in här och skriver ett inlägg när det passar. Vill inte känna några krav på mig själv att jag måste blogga de stunder då det låder bloggtorka! Men det är ju så roligt att gå tillbaka i tiden och läsa vad man haft för sig, man glömmer ju så fort! Så därför ska jag ta mig i kragen och engagera mig lite mer här!

Jag har ju en dotter, Clara på drygt 10 mån som tar upp all min tid om dagarna och det är ju såklart underbart kul! Det händer så sjukt mycket varje dag och det är så kul att få vara med och se allt i hennes utveckling! Kan bara säga att man är så stolt över denna lilla människa att man måste nypa sig i armen dagligen för att förstå, om jag ens då förstår!!?

Idag ska vi umgås med Jenny och hennes son Theodor. Vi ska till Öppna Förskolan för första gången. Spännande ska det bli.

(De som vill följa mig på Instragram så heter jag Systerlinnea där!)


Jag och Clara!
Önskar dig en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar