lördag 9 juli 2011

Semester i Paris!

I morgon åker jag och Erik till Göteborg och landvetter för att på måndag fm ta flyget till Paris! Vi bor på landvetter för att slippa gå upp så tidigt på måndag morgon då jag kommer bli så onödigt trött den dagen annars...behöver sova ut på mornarna för att orka med hela dagarna. Så min söta sambo har bokat hotell och det bästa är att få ta del av hotell-frukosten som är pricken över i´et!

Vi blir borta fem dagar, kommer hem på fredag. Tror det blir ganska lagom tid i en storstad. Och vad vi inte visste när vi bokade resan var att Frankrikes nationaldag är den 14 juli, alltså på torsdag! Det ska bli väldigt spännande att få ta del av den dagen! Har inget större inplanerat utan vi kommer nog ta dagarna som de kommer, strosa runt, äta och dricka gott och bara må gött!

Neee...nu måste jag stänga ner den här datorn för att få något gjort! Har inte börjat packa än och snart är det läggdags, så får ta mig i kragen nu och packa ner lite småprylar som kan behövas.

Vet att jag inte är den bästa på att uppdatera er på vad som sker i mitt liv just nu här på bloggen...men bilder från resan lovar jag att dela med mig av när jag kommer hem =)  

Ha ett fortsatt trevligt sommar-mys! Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar