måndag 18 juli 2011

Lill-smurfen växer

Här var jag inne i vecka 23. I morgon går jag in i vecka 26! Tiden går så fort nu! Smurfen är mer vaken nu och sparkar hej vilt! Syns nu utanpå kläderna vilket "härj" det är där inne =) Tok bebis!

Tanken slår oss varje dag, pojke eller flicka? Spännande att inte veta tycker vi, men attans vad nyfiken man är!


Här hemma är vi båda lite krassliga...Erik började få ont i halsen igår och idag är det min tur...så vi är inne idag, slappar i soffan framför en tv-serie från -91 som heter Goltuppen av Leif G,W Persson. Alltid lite småcharmigt tycker jag att se kända skådisar i unga åldrar (i gamla filmer). 

Har en vecka kvar på semestern och tanken var att vi skulle tillbringa sista veckan i stugan. Får se om vi känner oss piggare i morgon. Vore skönt att komma ut i naturen lite.

Nu ska jag inta soffläge igen! Hoppas ni där ute har det bra och är friska! 

3 kommentarer:

  1. Karin Johansson18 juli 2011 kl. 13:03

    Fina mage!!
    Vad spännande det måste vara nu! Snart måste vi ses, var för länge sen nu, du var i v. 19 sist ;)

    Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Fina, fina du! :-) Underbart med en liten tokbebis, Liv var också i farten en väldans massa och det var ju sååå underbart att känna. Härligt att du får göra det nu! :-)

    Vi hörs snart framöver när det lugnat sig med jobb för din del vännen! Massor av kramar från oss

    SvaraRadera
  3. Underbart!!!!!! Så fin! Kramar Therese

    SvaraRadera