torsdag 10 mars 2011

Tåget mot Stockholm

Har jobbat en del nätter nu och då har man en tendens att bli väldigt osocial. Därav brist på inlägg i bloggen. Men nu är jag vaken och med i matchen igen! :)

Sitter just nu på tåget påväg mot Storstaden! Är långledig fram till onsdag, så nu passar jag på att hälsa på min äldsta bror och hans fina familj! Jag är en mycket stolt faster till 3 underbara killar som jag längtar såå efter!
I morgon fredag blir de två yngsta sönerna hemma från förskolan, vi ska ha faster-mys! Det blir något extra när man får vara själv med barnen och skämma bort dem lite :)
I morgon kväll ska brorsan och hans fru ut och äta mat, så då blir det popcorn, godis & barnfilm i soffan hela kvällen med alla 3 godingar! LOVE!

Bilder kommer upp lite senare!

På varje tågresa finns det alltid någon eller några personer som man stör sig lite extra på. Just idag är det ingen person, utan två ovårdade stora hundar! Blöta hundar i samma vagn luktar inte gott!

Nu blir det en kaffe och bulle för att fördriva tiden lite...

Hörs snart igen. Önskar er alla en fortsatt trevlig torsdag!

Kram Linnea

3 kommentarer:

  1. Ha det bra i sthlm:). Här här du min väldigt oseriösa bloggen oxå... kram Sandra

    SvaraRadera
  2. jaa du hade nog inte haft något emot de där hundarna..3barn däremot, lät värre haha.var babysitter idag ca två timmar till en 4åring..en kudde på golvet framför datorn och bolibompa på svt play, när det var tråkigt var det slut på min fantasi och fick victor ta över haha, oj vad duktig barnavakt jag var!ha det bra i stockholm!/KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Hoppas du har det riktigt bra i Sthlm med dina godingar!! :-)

    Kramar :-)

    SvaraRadera