onsdag 2 mars 2011

Iphone 4 !!





Idag kom min efterlängtade Iphone 4! =)
Mycket ny teknik nu i min hjärna när man försökt komma igång med sin nya lilla vän!






Idag var det en lite annorlunda dag på jobbet. För det första var det för en gång skull väldigt lugnt och skönt. Vi hann med vårt jobb plus att jag och en kollega fick åka till IKEA efter lunch på jobbtid och fixa inredning till ett av våra nya rum på avdelningen!
Och i morgon ska jag försöka inreda rummet och inviga det för resten av arbetskollegorna =)

Kvällen har varit lugn här hemma...har lagat lite mat, slappat och vilat då min sambo känt sig lite "sjuk". Då orkade såklart inte jag heller göra så mycket... =P Nu ska jag dra mig till sängs och läsa lite, så skönt att koppla av med en bok innan John Blund kommer på besök.

Hoppas ni haft en härlig onsdag!! Sov gott!

Kram / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar