söndag 6 mars 2011

Med en enkel tulipan...


Då har man blivit något äldre! Hade en fantastiskt bra dag igår med nära och kära! Fick först tårta till frukost av min kära sambo, sen kom mor & far en sväng med fina vårblommor! Därefter kom ett helt gäng arbetskollegor, vi käkade mat och senare på kvällen var vi på Mia Skärringer på CCC! GALET BRA!!!


Fick otroligt fina presenter också! Precis vad jag önskat mig! =) Tusen tack för en underbar kväll mina fina vänner!!

Jättefint kort samt 2 st presentkort från NOLL54!

Underbara skålar!

Stor bunke som kommer pryda mitt kök!

LAVENDEL-påse!

Hänger i sovrummet och doftar ljuvligt!
Sitter just nu och käkar frukost i en av mina nya fina skålar och kollar på Vasaloppet! Sambon har precis åkt till Stockholm, han ska på kurs under några dagar. Faktiskt rätt skönt att få vara själv ibland :) Sen på torsdag tänkte jag åka till Stockholm för att träffa mina älsklingsbarn. Är faster till 3 "små" godingar som jag längtar så efter! Är långledig från jobbet f.o.m torsdag så det gäller att passa på!

Härligt också att solen skiner ute! Tänkte ta mig en promenad lite senare för att sedan ägna mig åt att sy gardiner hos Malin under kvällen! Trevligt!

Ha en toppendag allihop!! Och tack än en gång för alla Grattishälsningar från olika håll! = ) LOVE!

Kram / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar