torsdag 8 november 2012

Femtio nyanser av honom!

En trevlig torsdag har det varit och tiden har bara rusat iväg...vart tog dagen vägen? Nu är det kväll igen... 
Jag och Clara åkte ut till Jenny och Theodor där vi blev bjudna på lunch och årets första glöggfika! Väldigt mysigt att ses och barnen leker så bra ihop! 

Väl hemma slängde vi ihop lite mat och sen fick jag bege mig iväg till Claratappen för att lämna plasma för första gången på ca 2 år... Skönt att komma igång med det igen efter ett långt uppehåll. Man hjälper till och gör nytta! 



Det är ingenting bra på tv:n ikväll så det blir att krypa ner i sängen och läsa "Femtio nyanser av honom" som jag fick låna av Jenny. Fick bra recensioner och jag har hört från folk runt omkring att den ska vara "snuskigt bra" hahah! Spännande! :)

Hoppas ni haft en bra dag, trevlig kväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar