måndag 19 november 2012

Claras rum!

Här kommer lite bilder på Claras rum. Har lite fler planer på inredning som ska pryda hennes rum allt eftersom, men just nu står en tre-sits-soffa placerad inne hos henne och när den kommer bort ska ett mini-kök och någon typ av klädförvaring in. Det är så otroligt roligt att inreda just barnrum då man kan släppa loss vad gäller färg och form! I Claras rum försöker jag hålla mig till pastellfärger! 


C fick en trumma i födelsedagspresent av sin bästa vän Theodor! Superfin och hon älskar den!! Man fick tillfälle att göra en trumma till sitt barn på öppna förskolan för några veckor sedan, dock var vi bortresta då... Men som en överraskning så gjorde Theodors mamma Jenny en extra trumma när hon var där! TACK än en gång!



Bilden ovan fick en tråkig rand längst ner...ofta när jag för över bilder blir dom randiga! =/ Vet inte varför...har i detta inlägg försökt föra över just denna bild, säkert 10 gånger och på varje bild blir det någon form av färgrand..!! Suck... Planschen är i alla fall köpt på nätet. Limmade upp den på baksidan av en ram. Blev lite som en skolplansch, vilket jag gillar!


Här bjuds det på kaffe/te! Dock är det roligare att kasta ner porslinet på golvet.



Den fina namntavlan från min vän Malin och månadsbilder från Elsa Beskow. 



Vimplarna har jag sytt själv och tyget är "Tilda" från Panduro. Dock ser jag att vimplarna behöver strykas...

Fler bilder kommer allt eftersom rummet förändras!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar