tisdag 7 juni 2011

Baluppsättning

Nu är det härliga studenttider! Kändes som det var igår man själv stod på flaket, klädd som en midsommarstång av alla blommor och skrek sig hes! Lycka, glädje och frihet!

Fick lite nostalgi idag då söta Sofia var här för att få sin balfrisyr och sminkning fixad av mig =) Alltid lika kul att få greja med frisyrer och speciellt kul är det när personen blir nöjd såklart! 



  
Tack Sofia för att jag fick bidra med något fint till din student! =)

Nu blir det att sova här hemma efter ett lite kort-pass på sjukan. Så skönt nu när man börjat varva ner och kroppen fått tillbaka lite kraft. Inte alls lika trött längre och orkar mer på fritiden. I morgon kommer brorsan ifrån Stockholm hit på lite jobb på sjukhuset, så det blir en lunch med honom! Så trevligt då han får se en liten tjockis till syster nu! Han är sååå stolt och det är så kul! 

Ha en skön dag i morgon och vi får hoppas på lite åska snart, känns som det skulle behövas nu! 
Sov gott mina vänner! 

Kram / Linnéa

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är min vän! :-) Fast det vet jag ju - kommer du ihåg när du klippte mig kort?! ;-) Jag var ju sååå nöjd!

    Mysiga bilder från stugan. Ni ser verkligen ut att ha det bra där ute :-) Var själv vid J's föräldrars stuga i helgen och visst är det gott att komma ut i det tysta så... gå runt och fixa och bara vara.

    Kanske en dejt inom kort? Hur ser det ut för dig framöver isf? :-)

    KRAM på dig från oss!

    SvaraRadera