torsdag 26 maj 2011

Spring för livet

Har precis kommit hem från en löprunda på Skutis. Trodde inte jag skulle orka mig runt då jag inte sprungit på typ...1 år eller nått. För mig är det springsäsong under våren och sommaren. Jag är ingen som springer på något löpband på gymmet vid dåliga väderförhållanden. Nope, nope för mig är löpning något mer än bara antalet kilometer. Tänk att få komma ut i naturen, lugnt och stilla på bra mark med musik i öronen och bara springa!
Så nöjd man blir och så bra man mår av alla endorfiner efter en löprunda, det finns inget man kan jämföra med, en speciell känsla.

Någon som också är aktiv är lill-smurfen i magen! Känner små, små sparkar nu och det är såååå fantastiskt!! Vilken härlig känsla när man verkligen får ett litet svar på att det är någon som lever där inne och inte bara en stor mage som växer! För fortfarande är det lite svårt att förstå att man faktiskt är gravid och att inom några månader få hålla sitt eget barn i sin famn! Nej...kommer nog inte förstå det förrän jag har min bebis, blå som en smurf liggandes på min mage för första gången...om jag ens kommer att förstå då?!

Nästa vecka på tisdag är det dags för ultraljud...gissa om vi längtar! =)

I morgon kväll har vi bjudit hit min barndomsvän Karin och hennes Erik. Ska bli riktigt trevligt och en massa gott käk blir det också! :P Bilder på detta komma upp under helgen!

Kram / Linnéa

1 kommentar:

  1. Skönt med en löprunda!! :-) Det är så gott när man får springa i naturen - och vad bra man mår efteråt...

    Å, jag längtar också till tisdag!! ;-) Tänk så häftigt att ni har det framför er nu!

    Hoppas allt är bra med dig annars ♥

    KRAM

    SvaraRadera