tisdag 24 maj 2011

Färgglada vitaminer!

Idag har jag verkligen vilat! Har varit hemma hela dagen, grejat lite och tog en eftermiddagslur på 2 timmar! Somnade som en stock och det kändes verkligen välbehövligt! Var en rätt skön dag att hålla sig inomhus på eftersom det är typ storm ute...

Fick för mig att laga ordentligt med mat också, så det fick bli lasagne. Nu har vi hela frysen med lasagnematlådor som räcker ett bra tag! =)

Min sambo ligger nu nerbäddad i soffan med både kläder och filtar och säger att han börjar bli sjuk...så det blir nog en tidig kväll hemma hos oss, inget emot mig såklart då en annan alltid är trött :P

Lyxade till det lite med en vitamin-kick-sallad...tänkte att det kanske kunde vara bra om man kände sig lite sjuk också!
Den var så god att den tog slut på ett nafs! =)

Ananas, Nektarin, Kiwi, Passionsfrukt & Melon!

Nu ska jag gå och rå om min käraste! Hoppas ni haft en skön dag trots blåsvädret!

Kram / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar