onsdag 18 maj 2011

En lååååång paus har det blivit...

Har inte bloggat på väldigt, väldigt länge...Men nu ska jag försöka få lite mer ordning och reda på min vardag och hinna med att skriva några rader här lite oftare! =)

Man kan säga att jag är lite av en "periodare", jag tycker att mina projekt är väldigt roliga i början och kör 110 % på det, men sen avtar motivationen och något annat tar upp min lediga tid. I detta fall något väldigt speciellt...Jag har nämligen skaffat mig en liten bebis i magen! Väldigt efterlängtad liten "lill-smurf" som den växande krabaten just nu får heta! =) Mycket därför jag vart så "upptagen" den senaste tiden och inte orkat lägga ner mig i bloggens värld helt...har vart fokus på något annat, att överleva dagen helt enkelt! Men nu mår vi bättre och vill gärna dela med mig av mitt liv som blivande mamma och även annat kul som händer i min vardag!


Vi två...



Vecka 13
Vecka 15

3 kommentarer:

  1. Men vännen du är ju tillbaka!! :-) Så KUL!! Och vad underbart att få se magen - som du växt sedan jag såg dig sist... Mysigaste magen! Du är så fin min vän.

    Vet inte om du fick mitt sms men produkterna har kommit :-) Har inte lyckats hämta ut dem ännu, hoppas kunna göra det imorgon. Vore kul om vi kunde ses snart igen! Men om du inte hinner dejta innan du vill ha prod så ska vi givetvis fixa så du får dem ändå :-)

    Ta hand om dig så länge!! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ja de va en Lång . Hade nästan gett upp hoppet ;) men kul att du är tillbaka :)Kram Therese

    SvaraRadera