söndag 7 augusti 2011

v 29 och kullerbyttor!

Vår lilla tokbebis, som iof börjar bli ganska stor nu (och även min kropp) lever sitt lilla busliv i magen. Det är inte många minuter om dygnet den sover kan jag lova! Smurf väcker mig på morgonen genom att boxas, sparka och rulla runt i magen...även om man ibland kan känna - men snälla du, sov någon gång! Men det är ju faktiskt himla mysigt att vakna av en sådan fantastisk känsla och sedan ligga och prata en lite stund och klappa på stora magen och få svar där inifrån! =)



På tisdag går jag in i vecka 30!! Herregud vad det går undan som sagt....dags för sista trimestern!

Har jobbat väldigt mycket nu de senaste 2 veckorna och har varit helt off från bloggen...i morgon är jag ledig och då drar jag och Bea till kära Ullared! Antingen gillar man stället eller så avskyr man det. Vi gillar´t =) Har inte köpt så mycket bebisgrejer än, så hoppas på att komma hem med lite sånt.

Och ÄNTLIGEN ska jag säga så har vi köpt ny BIL! Åh som jag har längtat efter denna dag! Det blev en Volvo V50, svart metallic. Superskön bil och vi är sååå nöjda med den!
Vi har även testat med barnvagnen i bagaget och det funkar väldigt bra! Så den hoppas vi bli lagom för oss alla tre!

Får se om jag lyckas få till en bilbild här på bloggen...

Skriver mer efter besöket på Ullared! Ha det så bra! KRAM!

1 kommentar:

  1. Så KUL att se hur ni växer!!! Längtar tills jag får träffa er live igen :-) Och att du redan är i vecka 30?! Linnéa, jag hänger inte meeed! Snart är bebis här, helt underbart :-)

    Vad roligt med Ullared!! Köpte en del till Livisen där, fanns en del hel bra saker för bra pris. Hoppas du blir nöjd! Vi planerar också en tur dit i höst - jag kan säga att jag gillar Ullared också ;-)

    Grattis till bilköpet! Den vill vi gärna se!

    Som sagt, vi hörs när du har tid och ork vännen. Ta hand om er så länge!! Massa kramar till busiga Smurf och blivande mamman från oss alla!

    SvaraRadera